Resepi Kek Coklat Hari Jadi

Resepi kek coklat hari jadi kota, resepi kek coklat hari jadi gowa, resepi kek coklat hari jadi kulon, resepi kek coklat lembab, resepi kek coklat sedap, resepi kek coklat lava, resepi kek coklat, resepi kek marble, resepi kek gula hangus,

Sudah hampir ada yang berulang tahun dan anda masih mencari-cari resepi yang sesuai untuk membuat kek hari jadi? Jangan risau kerana kami punya resepi yang pasti akan membuat kan hari jadi anda terasa istimewa!

Icing Kek Hari Jadi

Bahan-bahan:

  • 500gm gula aising
  • 13 tbsp susu cair
  • 1 sb jus limau/serai
  • Pewarna makanan mengikut keperluan

Cara-cara:

  1. Masukkan semua bahan dalam bekas yang sesuai dan menggunakan mixer, kacau bahan tersebut dengan laju.
  2. Seeloknya membuat penggunaan mixer selama 7-8 minit supaya adunan yang terhasil amat lembut dan kembang.
  3. Tambahkan pewarna makanan mengikut warna yang dikehendaki dan teruskan mengacau.
  4. Sekiranya konsistensi icing masih terlalu pekat, tambahkan susu cair sedikit demi sedikit dan kacau lagi.
  5. Sedia digunakan sebagai hiasan pada kek anda!

Inilah resepi yang paling tepat untuk membuatkan hari jadi anda menjadi lebih bermakna! Dengan hanya menggunakan empat bahan mudah dan memerlukan sedikit masa sahaja untuk menghasilkan icing yang lembut dan sangat lezat!

Jangan lupa untuk mencuba resepi ini untuk menghiasi kek hari jadi anda. Pasti semua tetamu yang datang ke majlis anda akan terkesan dengan keunikan kek anda!

Resepi Kek Coklat Hari Jadi

If you are searching about Resepi kek coklat moist, you've visit to the right page. We have pictures like Resepi cup cake coklat resepi cupcake coklat kukus lembap meleleh, kek coklat hari jadi malaykiews, resepi lazat resepi kuih raya juadah buka puasa resepi kek hari jadi. Here it is:

Resepi kek coklat hari jadi kanak kanak sarumpb, resepi kek coklat 3 lapis berkrim, menarik & coklat lazat malaysian

Kek coklat tempahan jadi batang bharu kuala batu menerima kubu. Resepi kek coklat moist gebu, gadis ini kongsi cara buat yang mudah dan. Resepi kek batik milo cheese gapura j. Lukisan kek hari jadi saya suka sekolah saya koleksi kek hari jadi. Resepi lazat resepi kuih raya juadah buka puasa resepi kek hari jadi. Kek resepi coklat keju rasaflix chocolate bakar kelas icing harijadi kahwin pertunangan telur membuat. Kek jadi



Also read:

.